x
Sepetim

Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S.)

elvan.com.tr ‘da nasıl üyelik oluşturabilirim?

Sitemizde perakende ve toptan üyelik seçeneğimiz mevcuttur. Sağ üst tarafta bulunan “Bayilik” veya “Üyelik” simgesine girip, karşınıza çıkan sayfadaki ilgili yerleri doldurmanız yeterlidir. Burada oluşturacağınız "e-posta adresiniz” ve "Şifre” sitede kendi sayfanıza girmek için gerekli olacaktır. Kendi sayfanıza girdiğinizde sipariş geçmişinizi, varsa kayıtlı sepetlerinizi…vb. bilgeleri görebileceksiniz.

Sitenizde kurumsal satış yapıyor musunuz?

Sitemizde kurumsal müşterilerimize de satış yapmaktayız. Toptan (kurumsal) alımlarınız için toptan bölümümüze linki üzerinden kayıt olmanız gerekmektedir. Bayi başvurusuna tıklayıp, gerekli bilgilerinizi (vergi dairesi, vergi numarası, firma adı vb.) girdikten sonra alt bölümde yer alan kayıt ol seçeneğine tıklamanız gerekiyor. Kayıt olduktan sonra üyeliğiniz kısa sürede onaylanmaktadır. Üyeliğiniz onaylandıktan sonra kolaylıkla sipariş verebilirsiniz

Kişisel bilgilerimi ne için kullanıyorsunuz?

elvan.com.tr, kişisel verilerinizi KVKK çerçevesinde kullanmaktadır. Üyelik oluşturduğunuzda KVKK metnini de görebilir ve inceleyebilirsiniz.

TC kimlik numaramı neden vermeliyim?

Verdiğiniz siparişe istinaden kesilecek e-fatura için talep edilmektedir.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Sitemizde üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Sitemizden satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekletip, satın al butonuna tıklamanız akabinde “üye olmadan devam et” butonuna tıklamanız gerekmektedir. Adres ve ödeme bilgilerini girmenize istinaden siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

elvan.com.tr ‘de nasıl sipariş verebilirim?

Sitemizde sipariş vermek çok kolaydır. İstediğiniz ürünü sepete ekleyip, sizlere yardımcı olacak sipariş adımlarını takip ederek, siparişinizi oluşturabilirsiniz. Herhangi bir adımda sorun yaşamanız ya da bilgi ihtiyacınız olması durumunda bize ulaşabilirsiniz.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizin kargo ile gönderiminde, üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerinizden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçmektedir. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasına dikkat edilmesi önemle rica olunur.

Minimum ücretsiz kargo limiti var mıdır?

Verdiğiniz tüm 350 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

Hangi kargo firması ile gönderim yapmaktasınız?

MNG kargo ile çalışmaktayız.

Üretici firma mısınız?

Yerli üretici firmayız. Ürünlerimizin üretimini kendi tesislerimizde yapmaktayız. 

Ödeme seçenekleri nelerdir?

Siparişlerinizin ödemesini kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz.

Siparişim ne zaman kargoya teslim edilmektedir?

Siparişleriniz depo yoğunluğumuza (özellikle bayram dönemlerinde) göre 1 iş günü içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilmektedir.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise lütfen kargo görevlisiyle birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından elvan.com.tr' ye ulaştırılacak ve ürünlerin değişimi tarafımızdan yapılacaktır.

Ürünü iade etme işlemini nasıl yapabilirim?

MNG kargoya ''661258321'' cari numarasını iletirseniz ürünler direkt tarafımıza gelir. Ürün gönderimini sağladıktan sonra kargodan gönderi takip numarası alıp whatsapp hattımızdan (+90 549 786 52 56) tarafımıza iletirseniz, kargonun takibini sağlayabiliriz.

Ürün iadesi için koşullar nelerdir?

İade koşullarını aşağıda görebilirsiniz; 

- Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 günlük sürenin geçmemiş olması gerekmektedir,

- İade etmek istediğiniz ürünün paketinin zarar görmemiş olması gerekmektedir.

- Ürünler yıpranmış, hasarlı, kusurlu olarak tarafımıza ulaşırsa iadenizi kabul edemeyip, sizlere ürünü geri gönderim yapabiliriz. Bu durumda ürünün ücret iadesi de yapılamamaktadır,

- İadesini yapmak istediğiniz ürün ya da ürünlerin hasarsız şekilde tarafımıza iletilmesi gerekmektedir. Bu şartların sağlanmadığı iadelerde ücret iadesi yapılamamaktadır.

İademi nereye gönderebilirim?

MNG kargoya ''661258321'' cari numarasını iletirseniz ürünler direkt tarafımıza gelmektedir. Ürün gönderimini sağladıktan sonra kargodan gönderi takip numarası alıp whatsapp hattımızdan (+90 549 786 52 56) tarafımıza iletirseniz kargonun takibini sağlayabiliriz.

İade Adresi: Halkalı Merkez Mah. Basın Ekspres yan yolu Cad. No: 13 Küçükçekmece - İstanbul

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılmaktadır?

İade ettiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra arkadaşlarımız tarafından iadeye uygunluk çalışması başlamaktadır. İadeye uygun olduğu sonucu çıkmasından sonra ücret iadeniz gerçekleşmektedir. Kredi kartınıza bu iade edilen ücretin yansıması bankaların prosedürlerine göre sonuçlanmaktadır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Bize mesai saatlerimiz içerisinde (resmi tatil haricindeki hafta içi günleri 09:00 – 18:00 saatleri arası) +90 549 786 52 56 no’lu whatsapp hattımızdan ulaşabilir ve bilgi alabilirsiniz. Bu belirtilen saatler haricindeki taleplerinize en kısa sürede geri dönüş sağlanmaktadır.

Üye olmadan sipariş verdim ve iptal ettim. Ücretini nasıl alabilirim?

İade ettiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra arkadaşlarımız tarafından iadeye uygunluk çalışması başlamaktadır. İadeye uygun olduğu sonucu çıkmasından sonra ücret iadeniz gerçekleşmektedir. Kredi kartınıza bu iade edilen ücretin yansıması bankaların prosedürlerine göre sonuçlanmaktadır.

Siparişim eksik çıkarsa ne yapabilirim?

Bize mesai saatlerimiz içerisinde (resmi tatil haricindeki hafta içi günleri 08:00 – 18:00 saatleri arası) +90 549 786 52 56 no’lu whatsapp hattımızdan ulaşabilir ve bilgi alabilirsiniz. Bu belirtilen saatler haricindeki taleplerinize en kısa sürede geri dönüş sağlanmaktadır.

Faturam ürünle beraber mi geliyor?

Firmamız E-Fatura mükellefidir. Bu nedenle faturanız online ortamda siparişte belirttiğiniz mail adresinize mail olarak iletilmektedir. Ürün ile beraber bir fatura gelmemektedir.

Not: Faturanın ulaşmasında bir sorun olmaması için mail adresinizi doğru girdiğinizden emin olmanızı ve mümkünse sık kullandığınız mail adresinizi tercih etmenizi önemle tavsiye ederiz.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Sitemizden şifremi unuttum kısmından şifre değişikliğinizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz bizlere mesai saatlerimiz içerisinde (resmi tatil haricindeki hafta içi günleri 08:00 – 18:00 saatleri arası) +90 549 786 52 56 no’lu whatsapp hattımızdan ulaşabilir, şifre değişikliği talep edebilirsiniz. Bu belirtilen saatler haricindeki taleplerinize en kısa sürede geri dönüş sağlanmaktadır.

Not: Yeni şifreniz ile sisteme girdikten sonra kendi şifrenizi oluşturmanızı tavsiye ederiz.

Üyeliğimi silebilir miyim? 

Sitemize üye olan kullanıcılarımız istedikleri zaman üyeliklerini sistemden sildirebilirler. Bunun için +90 549 786 52 56 no’lu whatsapp hattımızdan ulaşabilir. Akabinde kullanıcının tercih ettiği işlem site operasyonu ile ilgili yetkili kişi tarafından yapılıp, bilgilendirme yapılabilmektedir.

Müşteri Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Bizlere mesai saatlerimiz içerisinde (resmi tatil haricindeki hafta içi günleri 08:00 – 18:00 saatleri arası) +90 549 786 52 56 no’lu whatsapp hattımızdan ve 09:00 – 18:00 saatleri arasında sitemizde sağ alt köşede yer alan “Bize yazın, çevrimiçiyiz” butonuna tıklatıp ulaşabilir ve bilgi alabilirsiniz. Bu belirtilen saatler haricindeki taleplerinize en kısa sürede geri dönüş sağlanmaktadır.